Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2007 14:45 - Къде живеете ? В България или Чалгария ?
Автор: stand Категория: Музика   
Прочетен: 1269 Коментари: 2 Гласове:
0



Здравейте от мен !
Искам да ви позанимая малко с един интересен въпрос .  Няма да го повтарям , задал съм го в темата :)
Та , за да се изясним - това понятие Чалгария е оформено от Васко Громков ( човек , много уважаван от мен ) . Той най-добре ще каже какво значи . За което ще го помоля , междудругото , ако прочете това , да напише едно коментарче ;-)
Аз обичам България ,  моята страна . . . моето място . Емил Димитров в най-великата си песен не пее " Моя държава , моя България " а " Моя СТРАНА , . . . "" Има разлика , мисля :) Аз мразя Чалгария  обаче. И за мен това няма за цел да обижда поп-фолка като наклонение в музиката . Тъй наречения етно поп е много интересен експеримент , който аз уважавам . С изключение на нашенския де . . . 
Чалгария за мен е цялата простотия , мизерия , тъпота . . . всичко най-лошо в БГ ( което значи абсолютно всичко , с изключение на природата ни . . .  и някои други неща - примерно ,  исторически забележителности и т.н. ) .  А какво е Чалгария за вас ? Харесвате ли я ? 
Или по - точно , . . .  Къде живеем хора - в България или Чалгария ?

Аз съм си останал в България . И Чалгария ме обгръща със змийската си опашка и почва да ме души . . .
Има ли го при вас това ? Или е рядкост ?
И един последен въпрос от мен  :
Не смятате ли , че Чалгария пречи на развитието на изкуството в България ? Под изкуство имам предвид  всякакъв вид изкуство - художествено , музикално , театрално и т.н.


Тагове:   българия,


Гласувай:
0



1. vagro - Ха, добре дошъл :)
12.11.2007 17:30
Ха, добре дошъл, Брадър! Всъщност понятието Чалгария не съм го измисли аз ... направи го Карбовски преди доста години, когато беше Бунтар. Аз просто си го харесах и му дадох гласност през годините. Към днешна дата нещата се сдухаха тотално и вече може да се говори за един истински Чалгамедон:))) Чалгата тук вече е начин на живот и ако не се приема от някой, той моментално е обявяван за аутсайдер от останалите 98% :((( Чалгата е буквално навсякъде. Тя е част от малоумните Митове за свръхпотентния български мъж, за най-красивите жени на планетата - българките, за най-прекрасното сирене, за трудолюбието ни и т.н.
Не се захващай с нея, Станд! Няма смисъл! 2% сме останали, скоро ще сме само 1 сигурно. Тогава Президента може и да се смили ... и да ни определи една малка Зона Свободна от Чалга в която да си заживеем нормално!
Дотогава стискай зъби и не губи Надежда!
Успех!!!!!
цитирай
2. анонимен - :) Не губя, затова реших да зап...
12.11.2007 22:23
:)
Не губя , затова реших да започна с блога :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stand
Категория: Музика
Прочетен: 53218
Постинги: 12
Коментари: 71
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930